Revista de proiectare
Revista de proiectare
Biserica

Mary Help of Christian Church

Biserica Având în vedere extinderea comunității catolice și creșterea turistică în insula Samui, Suratthani. Maria Ajutor din exteriorul bisericii creștine a fost proiectat într-o formă combinată de mâini de rugăciune, aripi de unghi și razele Duhului Sfânt. Spațiu intern, securitate ca în pântecele mamei. Folosind golul lung și îngust de lumină și o aripă mare de izolare din beton care trece prin golul ușor au fost construite pentru a crea o umbră care continuă să se schimbe în timp, păstrând totuși confortul interior. Minimizați decorația simbolică și utilizarea materialului natural ca liniște sufletească în timpul rugăciunii.

Casa Rezidențială

Abstract House

Casa Rezidențială Reședința folosește o estetică modernă, păstrând însă o curte centrală, care evocă practica tradițională a Kuweitului în construirea de case. Aici reședința este lăsată să recunoască atât trecutul, cât și prezentul, fără a se ciocni. Caracteristica apei de la treptele ușii principale se extrage spre exterior, geamul de la podea până la tavan ajută la menținerea spațiilor mai deschise, permițând utilizatorilor să meargă între exterior și interior, trecut și prezent, fără efort.

Canapea

Shell

Canapea Canapeaua Shell a apărut ca o combinație de contururi de scoici de mare și tendințe de modă în imitarea tehnologiei exoscheletului și imprimarea 3d. Scopul era de a crea o canapea cu efectul iluziei optice. Ar trebui să fie mobila ușoară și aerisită, care ar putea fi folosită atât acasă, cât și în aer liber. Pentru a obține efectul de ușurință, s-a folosit o țesătură de funii de nailon. Astfel duritatea carcasei este echilibrată de țesutul și moliciunea liniilor siluetei. O bază rigidă sub secțiunile de colț ale scaunului poate fi folosită ca mese laterale, iar scaunele moi și pernele finisează compoziția.

Restaurant

Chuans Kitchen II

Restaurant Chuan’s Kitchen II, care ia atât faianța neagră Sichuan Yingjing, cât și materialele solului minat de la construcția metroului ca mijloc, este un restaurant experimental construit pe baza experimentului contemporan al artei populare tradiționale. Trecând prin granița materialelor și explorând forma modernă a artei populare tradiționale, Infinity Mind a extras garniturile aruncate după procesul de ardere a faiantei negre a lui Yingjing și le-a folosit ca element principal de decor în Bucătăria II a lui Chuan.

Fotoliu

Infinity

Fotoliu Accentul principal al designului fotoliului Infinity este pus tocmai pe spătar. Este referința simbolului infinitului - o cifră inversată de opt. Este ca și cum și-ar schimba forma la întoarcere, setând dinamica liniilor și recreând semnul infinitului în mai multe planuri. Spătarul este strâns împreună de mai multe benzi elastice care formează o buclă externă, care revine și la simbolismul infinitului ciclic al vieții și al echilibrului. Un accent suplimentar este pus pe patinele unice pentru picioare, care fixează și susțin în siguranță părțile laterale ale fotoliului, la fel cum o fac clemele.

Cafeneaua

Hunters Roots

Cafeneaua Răspunzând unui brief pentru o estetică modernă, curată, a fost creat un interior inspirat din lăzi de fructe din lemn, folosite în formă abstractă. Lăzile umplu spațiile, creând o formă sculpturală imersivă, aproape ca peșteră, totuși una care este produsă din forme geometrice simple și drepte. Rezultatul este o experiență spațială curată și controlată. Designul inteligent maximizează, de asemenea, spațiul limitat, transformând accesorii practice în caracteristici decorative. Luminile, dulapurile și rafturile contribuie la conceptul de design și vizual sculptural.