Revista de proiectare
Revista de proiectare
Restaurant

Chuans Kitchen II

Restaurant Chuan’s Kitchen II, care ia atât faianța neagră Sichuan Yingjing, cât și materialele solului minat de la construcția metroului ca mijloc, este un restaurant experimental construit pe baza experimentului contemporan al artei populare tradiționale. Trecând prin granița materialelor și explorând forma modernă a artei populare tradiționale, Infinity Mind a extras garniturile aruncate după procesul de ardere a faiantei negre a lui Yingjing și le-a folosit ca element principal de decor în Bucătăria II a lui Chuan.

Fotoliu

Infinity

Fotoliu Accentul principal al designului fotoliului Infinity este pus tocmai pe spătar. Este referința simbolului infinitului - o cifră inversată de opt. Este ca și cum și-ar schimba forma la întoarcere, setând dinamica liniilor și recreând semnul infinitului în mai multe planuri. Spătarul este strâns împreună de mai multe benzi elastice care formează o buclă externă, care revine și la simbolismul infinitului ciclic al vieții și al echilibrului. Un accent suplimentar este pus pe patinele unice pentru picioare, care fixează și susțin în siguranță părțile laterale ale fotoliului, la fel cum o fac clemele.

Cafeneaua

Hunters Roots

Cafeneaua Răspunzând unui brief pentru o estetică modernă, curată, a fost creat un interior inspirat din lăzi de fructe din lemn, folosite în formă abstractă. Lăzile umplu spațiile, creând o formă sculpturală imersivă, aproape ca peșteră, totuși una care este produsă din forme geometrice simple și drepte. Rezultatul este o experiență spațială curată și controlată. Designul inteligent maximizează, de asemenea, spațiul limitat, transformând accesorii practice în caracteristici decorative. Luminile, dulapurile și rafturile contribuie la conceptul de design și vizual sculptural.

Sculptura În Lumină De Cristal

Grain and Fire Portal

Sculptura În Lumină De Cristal Conținută din lemn și cristal de cuarț, această sculptură organică ușoară folosește lemn provenit dintr-un rezerve de lemn de tec îmbătrânit. Împinsă de zeci de ani de soare, vânt și ploaie, lemnul este apoi modelat manual, șlefuit, ars și finisat într-un vas pentru a ține iluminarea cu LED și a folosi cristale de cuarț ca difuzor natural. Cristalele de cuarț nealterate 100% naturale sunt utilizate în fiecare sculptură și au o vechime de aproximativ 280 de milioane de ani. O varietate de tehnici de finisare a lemnului sunt utilizate, inclusiv metoda Shou Sugi Ban de a utiliza focul pentru conservare și contrastarea culorii.

Iluminatul

Capsule

Iluminatul Forma lămpii Capsula repetă forma capsulelor atât de răspândite în lumea modernă: medicamente, structuri arhitecturale, nave spațiale, termoze, tuburi, capsule de timp care transmit mesaje descendenților de mai multe decenii. Poate fi de două tipuri: standard și alungit. Lămpile sunt disponibile în mai multe culori, cu diferite grade de transparență. Legarea cu funii de nailon adaugă un efect manual lămpii. Forma sa universală era de a determina simplitatea producției și a producției în masă. Avantajul principal este economisirea procesului de producție a lămpii.

Pavilion

ResoNet Sinan Mansions

Pavilion Pavilionul ResoNet este comandat de Sinan Mansions în Shanghai pentru sărbătorirea Anului Nou Chinezesc 2017. Este format dintr-un pavilion temporar, plus o lumină interactivă „rezonanță”, atașată pe suprafața interioară. Utilizează tehnici Low-Fi pentru a vizualiza frecvențele de rezonanță inerente mediului natural, prin interacțiunea publicului și a elementelor din jur detectate de o rețea LED. Pavilionul luminează tărâmul public ca răspuns la stimulii de vibrație. În afară de vizitatorii pot veni să facă dorințe ale Festivalului de Primăvară, acesta poate fi folosit și ca scenă de performanță.